Dobrze ubrana Klasa i szyk

Zima nie tak ciężka – wystarczy właściwie się zabezpieczyć

Zima to pora roku przez jednych lubiana, przez innych znienawidzona. Powodem tej ostatniej sytuacji jest zwykle niska temperatura, która zniechęca do przebywania na świeżym powietrzu. Jednak zima nie taka straszna, jeśli zatroszczymy się o odpowiedni strój. A do wyboru mamy faktycznie szeroki asortyment. Bardzo ważna jest rzecz jasna dobrze dobrana kurtka czy też płaszcz zimowy. Kiedy temperatura nie jest mocno zaniżona możemy zdecydować się choćby na kamizelki puchowe, które atrakcyjnie wyglądają, a jednocześnie chronią nas przed utratą ciepła.

zima

Autor: Bureau of Land Management Oregon/Washington
Źródło: http://www.flickr.com
Jest to opcja korzystna zarazem na jesień, jak i na wczesną zimę lub wiosnę – zobacz ofertę. Kamizela oprócz tego jest uniwersalnym rozwiązaniem – pasuje zarówno paniom jak i panom. Możemy ją zakładać do każdego niemal stroju, jak również wykorzystywać w trakcie aktywności fizycznej, jako że jest komfortowa i praktyczna. Jeżeli nie kamizelka to ciepła, puchowa kurtka, w szczególności, gdy temperatura spada mocno poniżej zera. Warte polecenia są chociażby kurtki gorotex. Firma udostępnia kurtki goretex o rozmaitym charakterze – może być to odzież przeciwdeszczowa, sportowa, termoaktywna itp . Kurtki na zimę cechuje idealna ochrona przed utratą ciepła, dlatego to bardzo dobre rozwiązanie, zwłaszcza, gdy jesteśmy nieodporni na zimno.

Rzecz jasna, odpowiednie ubranie na zimę to r również dodatki typu szalik, czapka czy też rękawiczki. Bardzo dużo zależy także od właściwie dobranego obuwia. Ciepłe, nieprzemakalne i z antypoślizgową podeszwą buty, chronią nie tylko przed niską temperaturą, ale także przed wypadkami, o jakie zimą nie trudno. www.skalnik.pl/odziez-meska-kurtki.html

Jest również kilka innych wskazówek – poza właściwie dopasowaną odzieżą, dzięki którym zima nie będzie nas straszyć. Oczywiście warto zimą przejść na inną dietę, na bardziej energetyczną i zwiększającą odporność organizmu. Spożywajmy dużo ciepłych napojów, sięgajmy po dania bogate w węglowodany i witaminy. Aby uodpornić organizm, warto również przebywać chociażby pół godziny na świeżym powietrzu, najlepiej łącząc to z aktywnością fizyczną. Zwykły spacer w szybszym tempie zupełnie wystarczy, by wzmocnić nasz organizm. No i oczywiście przebywajmy jak najwięcej na słońcu, jeżeli istnieje taka możliwość. Tym sposobem lepiej będziemy się czuć i nim się obejrzymy nadejdzie wiosna…